به وب سایت ما خوش آمدید

شنبه تا پنج شنبه

9 صبح الی 6 عصر

لیست مقالات

روشهای نصب تری دی پانل

پانلهاي ديواري بايستي به صورت عمودي قرار گرفته و از يك جبهه كاري در كنار شروع به نصب شوند.اتصال بين پانلها و پي پانلها و پي يا كف ، بايستي توسط ميلگرد هاي انتظاري كه در پي يا كف قرار گرفته اند صورت گيرد و به شبكه ميلهاي متصل شوند.پانلها بايستي به صورت موقت به هم متصل شوند تا نصب نهايي صورت گيرد.هنگامي كه تمام پانلها نصب شدند ساپورتهائي براي ترازبندي درست پانلها اجرا مي گردد.

پانلها با دستگاههاي مختلف به شكلها و سايزهاي گوناگون در مي آيند و هم چنين باز شوها مي توانند به شكلهای مختلف اجرا گردند .

تمام نقاط اتصال بايستي توسط شبكه ميلگردي به هم متصل شوند تا يك شبكه مسلح متوالي بر روي ديوار انجام گردد. شبكه بايستي در نقاط گوشه هاي خارجي ، گوشه هاي داخلي و در نقاط باز شو اطراف پنجره ها و دربها كاملا به هم متصل باشد. يك شبكه پروانه اي در زاويه 45 درجه به صورت عرضي در نقاط اطراف تمام پنجره ها قرار مي گيرد .

همزمان تمام پانلهاي ديواري همكف نصب شده و پانلهاي كف بر روي پانلهاي ديوار قرار مي گيرند.ساپورتهاي موقت بايستي در پانلهاي كف توسط تيرها و ستونها تامين شوند. نقاط اتصال بين كف و پانلها ي ديواري صورت گرفته و هنگام ترازبندي نهايي ديوارهاي پانل كامل مي گردد .ميله هاي مسلح مورد نياز براي پانلهاي كف بايستي قبل از جابجايي پانل و نصب در جايشان فيكس شوند .ديوارهاي طبقات بالاتر و سقف مانند ديوارهاي همكف و كف اجرا مي گردند.

سرويسها :

سرويسهاي تاسيساتي بايستي در داخل مش و درون پانلها نصب شوند اگر فضاي لازم بين مش و پلي استايرن موجود نبود پلي استايرن به اندازه لازم بريده مي شود تا تاسيسات اجرا گردد .

كابلهاي الكتريكي عبوري از pvc نبايستي در تماس با EPS قرار گيرند و بايستي ازدرون يك كانل هدايت كننده عبور داده شوند يا اگر از اين كانال عبور نمي كنند از EPS دور نگه داشته شوند .

اگر تاسيسات از پانلهاي خارجي عبور داده شوند بايستي عايق در قسمت بيرونی اجرا گردد .

4.2/5 - (5 امتیاز)
ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید

نظرتان را بنویسید:

با ما در تماس باشید

شرکت پلاستو فوم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما می باشد

شماره تماس

0263670022

ایمیل ما

info@3dpmco.com

Call Now Buttonتماس فوری