به وب سایت ما خوش آمدید

شنبه تا پنج شنبه

9 صبح الی 6 عصر

لیست مقالات

Awesome Image

تری دی پانل چیست و کاربرد آن

جولای 29, 2019 0 Comments 3d panel

تری دی پانل چیست؟ سفارش ساخت تری دی پانل

ساخت تری دی پانل یا همان 3d panel باعث به وجود آمدن انقلابی بزرگ در صنعت ساخت و ساز و البته معماری شد. با استفاده از این پانل ها، روند ساختمان سازی متحول و به شدت آسان شد. از همین رو به تازگی در کشور با افزایش درخواست ها برای خرید و ساخت تری دی پانل روبرو هستیم. در نهایت این موضوع باعث شد تا ما برای آشنایی بهتر شما با این محصول و مزایای استفاده از آن، تصمیم به نگارش مقاله ای جامع پیرامون آن بگیریم.

تری دی پانل چیست؟ (what is 3d panel)

تری دی پانل چیست

نام دیگر این پانل های تری دی، دیوار پلاستوفومی است. البته مطمئنا برای شما مهم تر از نام آن، چگونگی ساخت و مواد به کار رفته در ساخت آن است که اهمیت دارد. این پانل ها ساخته شده از دولایه مشبک مفتولی اند. در بین این دو لایه، یک لایه پلی استایرن انبساطی کند سوز وجود دارد. 3 لایه مذکور، در نهایت با استفاده از خرپا های قطری به یکدیگر متصل شده اند. نحوه اتصال آنها به این خرپا ها نیز به صورت جوش و یا مفتول برشگیر است. در آخر پس از نصب این تری دی پانل ها، دو طرف آن را بتن ها به صورت پاششی پر میکنند (در زمان نصب).

شاید وجود لایه پلی استایرن در میانه این ساختار باعث ایجاد سؤال در ذهن شما شده باشد. این لایه باعث استحکام بیشتر و در عین حال کاهش وزن تمامی سازه و ساختار یک ساختمان میشود.

کاربرد پانل های 3d چیست؟

از زمان اختراع و ساخت پانل تری دی، آنها همواره در ساخت سازه های ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه به طور کلی در مورد کاربرد این پانل ها به شما اطلاعاتی را ارائه میکنیم:

در ابتدایی ترین حالت، پانل سه بعدی برای استفاده به عنوان دیوار باربر در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. البته این موضوع به معنای این نیست که پانل های 3 بعدی قابلیت استفاده به جای دیوار های غیر باربر را ندارند بلکه این مورد نیز از دیگر موارد استفاده آنهاست. همینطور، این پانل ها به عنوان سقف نیز توسط معماران استفاده میشود.

علاوه بر تمامی اینها، در ساختمان هایی که نیاز به دیوار و سقف عایق باشند، پانل تری دی بهترین گزینه است. به دلیل ساختار چند لایه ای، آنها به خوبی در مقابل سرما، گرما و صدا عایق اند.

ساخت پانل تری دی

کاربردهای تری دی پانل
تری دی پانل و کاربرد

قبل از اینکه برای ساختمان مورد نظر خود، به ساخت پانل تری دی و سفارش آن روی بیاورید بهتر است تا کمی نیز در مورد مزایای استفاده از آن اطلاعاتی را کسب کنید. اولین مزیت ساخت پانل تری دی، ضد زلزله بودن آنهاست. همینطور در صورت ریزش بنا، این پانل ها به دلیل ساختار سبک از تجمع آوار جلوگیری میکند و باعث کاهش آسیب ها میشود. تمامی این مزایا در صورت وقوع دیگر مشکلات و بلایای طبیعی نیز وجود دارد.

قابلیت نصب سریع از دیگر مواردی است که باعث افزایش سفارش ساخت تری دی پانل در چند سال اخیر شده است.

  • وزن سبک
  • کاهش دور ریز های ساختمانی و مصالح
  • جلوگیری از تخریب ساختمان برای جاسازی لوله ها
  • عایق بودن در برابر صدا و حرارت و سرما
  • سهولت در نصب سازه
  • و…

مزایای دیگری است که تری دی پانل متوجه معماران و ساختمان سازان میکند. در نهایت تمامی این مزیت ها میتواند باعث کاهش هزینه های اولیه در ساختمان سازی و علاوه بر آن، رفع هزینه های ثانویه شود. شناخته شدن این محصول در چند سال اخیر در کشور باعث افزایش تقاضا برای ساخت آن شده و در نهایت میتوان گفت محصول مذکور، پتانسیل افزایش قیمت در آینده ای نزدیک را دارد. برای تهیه آن و استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. با آرزوی موفقیت.

5/5 - (2 امتیاز)
ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید

با ما در تماس باشید

شرکت پلاستو فوم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما می باشد

شماره تماس

0263670022

ایمیل ما

info@3dpmco.com

Call Now Buttonتماس فوری