به وب سایت ما خوش آمدید

شنبه تا پنج شنبه

9 صبح الی 6 عصر

لیست مقالات

تری دی پانل | تری دی پانلها چرا امروزه اینقدر پر کاربرد است ؟

می 12, 2018 0 Comments 3dپانل

تری دی پانل (3D panel) چیست و چه مزایایی دارد؟

همواره و در همه کشورها، خطر وقوع بلایای طبیعی به خصوص زلزله وجود داره. اما برای اینکه بتونیم از خطرات زمین  لرزه و بقیه بلایای طبیعی در امان باشیم، باید ساختمان ها رو مقاوم سازی کنیم. یکی از راه های مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله، استفاده از تری دی پانل هست. تری دی پانل یکی از بهترین محصولاتی هست که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده. اگر که می خواید درباره تری دی پانل یا پانل سه بعدی بدونید، در ادامه با پنل سیستم همراه باشید.

تری دی پانل (3D panel) یا ساندویچ پانل چی هست؟

همون طور که از اسم این محصول برمیاد، تری دی پنل، یک پنل یا صفحه سه بعدی هست. این محصول متشکل از یک لایه فوم (پلی استایرن) هست که بین دو شبکه فلزی مش (Mesh) قرار گرفته. این محصول، میتونه برای ساختمان سازی بسیار مفید باشه؛ چون میتونه مقاومت ساختمان رو به مقدار قابل توجهی افزایش بده و ساختمان رو ضد زلزله کنه.

چرا تری دی پانل ساختمان رو ضد زلزله میکنه؟

وقتی شما از پنل سه بعدی استفاده می کنید، به دلیل اینکه دیوارها و سقف ساختمون یکپارچه و به شکل یک جعبه (Box) هستن، توزیع بار و نیروهایی که به ساختمون وارد میشه، خصوصا زلزله یکنواخت خواهد بود . و مانند کانکس عمل میکند . یعنی اینکه فشار زیادی که به ساختمان وارد میشه، در قسمت های مختلف توزیع میشه.  

مزیت های تری دی پانل چیه؟

قطعا مهم ترین مزیت این پنل ها که افراد زیادی رو جذب خودش کرده، افزایش قابل توجه مقاومت ساختمان در برابر زلزله هست که درباره اون در بالا گفتیم. با استفاده از پنل سه بعدی، علاوه بر افزایش مقاومت ساختمان، سازه شما در برابر صدا و گرما و سرما و رطوبت هم عایق خواهد بود. همچنین با استفاده از این پانل ها، ساختمان در برابر حشرات نفوذ ناپذیر میشه و علاوه بر اون، ساختمان شما در برابر آتش سوزی هم مقاومت بالایی به دست میاره. یکی دیگه از مزایای این محصول، کاهش زمان ساخت و آهن و بتن مصرفی هست. به علاوه شما در داخل ساختمان جای بیشتری خواهید داشت. شاید علاقه داشته باشید که درباره شاتکریت هم بخونید.
بهترین تری دی پانل رو از کجا تهیه کنیم؟
و اما برای اینکه بتونید کیفیت سازه تون رو دو چندان بکنید، نیاز دارید که از یک محل مطمئن خرید کنید. شما می تونید به راحتی از گروه پنل سیستم (پلاستوفوم مرکزی) پنل مورد نیازتون رو خریداری کنید. ما در ساخت این پنل ها سابقه زیاد و درخشانی داریم. همچنین در صورت خرید از ما، میتونید هزینه تون رو کاهش بدید و در عوض تری دی پانل با کیفیت داشته باشید. پس دلیلی وجود نداره که از گروه Panle systems خرید نکنید. میتونید به راحتی و با مراجعه به وب سایت، بررسی های بیشتر و خرید رو انجام بدید. همونطور که در این مطلب خوندید، یکی از جدیدترین و بهترین راه ها برای ساخت ساختمان های مقاوم در برابر زلزله و همچنین عایق، تری دی پانل هست. تری دی پانل همچنین میتونه به کاهش زمان و هزینه ساخت کمک کنه. پس برای بررسی های بیشتر و خرید بهترین پنل سه بعدی، به وب سایت گروه پنل سیستم مراجعه کنید. همچنین گذاشتن نظرات ارزشمندتون رو فراموش نکنید. امیدواریم خرید خوبی داشته باشید! #پنل     #پانل     #تری_دی_پانل     #پنل_سه_بعدی     #ساندویچ_پانل     #دیوار_سه_بعدی     #پنل_سیستم           تری دی پانل
5/5 - (1 امتیاز)
ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید
Tags:

با ما در تماس باشید

شرکت پلاستو فوم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما می باشد

شماره تماس

0263670022

ایمیل ما

info@3dpmco.com

Call Now Buttonتماس فوری