به وب سایت ما خوش آمدید

شنبه تا پنج شنبه

9 صبح الی 6 عصر

لیست مقالات

دوام پنل 3d

ژانویه 5, 2017 0 Comments 3dپنل , تری دی پانل

دوام 3D پانل :

پايداری و دوام

نقطه اتكاء نبايستي براي حفاظت قسمت مسطح شده در برابر خوردگي در پوشش خارجي قرار گيرد اين حفاظت بايستي با ضخامت كافي پوشش بتنی انجام پذيرد .

نگهداری :

بررسيها و كنترل های سالانه بايستي به صورت ظاهري براي سازه ساختمان صورت گيرد تا مطمئن شويم كه تمام سازه در برابر هوا همچنان عايق مانده است رطوبت نبايد به قسمتهاي مسطح ساختمان نفوذ كند كه باعث خوردگی مي شود .

وقوع آتش سوزی :

به يك جدا كننده از دودكش بخاري در سيستمها ي 3D پانل نيازي نيست با اين وجود در جايي با مصالح نهايي و آستري بايستي در برابر گرما مراقبت شوند. جانمايي دود كشها در پانلها و عبور آن از هسته مصالح EPS بايستی عايق شوند .

انتشار آتش :

سيستم 3D پانل مي تواند براي ديواره هاي باربر و غير باربر كه تامين كننده مقاومت در برابر دود و آتش غير مستقيم هستند به كار گرفته شود .

پايداري سازه اي طي آتش سوزی :

طراحان بايستي اطمينان داشته باشند كه اعضای مقاوم در برابر آتش كه توسط المانهاي سازه ای محافظت می شوند دارای حداقل ميزان مقاومتي يكسان در برابر آتش در مقايسه با المانهای محافظت كننده خود باشند .

عایق بندی :

رطوبت خارجی :

ديوارهاي بيروني بايستي توسط پوششهاي عايق هوا محافظت شوند.قسمت بتني در كف بايستي توسط پوسته ای عايق در برابر رطوبت محافظت شود .

رطوبت داخلی :

براي پانلهاي ديوار و كف احتياج به عايق كاري بيشتري داريم. اندازه گيري و كنترل رطوبت مناسب و بهينه به وسيله موانعي داخلي با هدف جلوگيري از تبخير بوسيله لوله هاي ونت در مواردي كه رطوبت داخلي بالاتر از ميزان نرمال است صورت مي گيرد مانند سونا و استخر و … .

اصوات انتقالی از راه هوا :

سيستم ساخت 3D پانل براي ديوارهاي معمولي كه به صورت جدا كننده هستند مي تواند به كار گرفته شود اما در اين كاربرد نيازمند حداقل انتقال صوت هستيم .براي اين منظور دتايلهای جدول زير بايستی رعايت شوند .

انرژی موثر :

ميزان مقاومت گرمايي سيستمهاي 3D پانل با حداقل ضخامت مورد نياز بتن در جدول زير آورده شده است .R-values فوق بر اساس پانلهاي استانداردي كه از ميلگرد هاي فولادي عرضي در قاب استفاده كرده اند مي باشند. اين ميزان با استفاده از ميلگرد هاي ضد زنگ در قابهاي پانل تا 50 درصد قابل افزايش است .زيرا ضريب انتقال حرارتي اين نوع ميله ها پايين است .

3/5 - (1 امتیاز)
ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید

نظرتان را بنویسید:

با ما در تماس باشید

شرکت پلاستو فوم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما می باشد

شماره تماس

0263670022

ایمیل ما

info@3dpmco.com

Call Now Buttonتماس فوری