به وب سایت ما خوش آمدید

شنبه تا پنج شنبه

9 صبح الی 6 عصر

لیست مقالات

دیوار سبک سه بعدی چیست و چه مزایایی دارد

مزایای استفاده از دیوار سبک سه بعدی دیوار سبک سه بعدی از یک قطعه یونولیت پلی استایرن و دو فلز جوش خورده در دو طرف یونولیت که با اتصالات فلزی به یکدیگر وصل شده اند تشکیل یافته است که پس از اتمام عملیات نصب در محل مورد نظر، طرفین دیوار بتن پاشی می شود. انواع دیوار سه بعدی مزایای استفاده از دیوار سبک تری دی   از جمله مزایای استفاده از دیوار سبک سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1سبکی قابل توجه این ديوارهای سه بعدی پیش ساخته نسبت به سایر مصالح که در نهایت منجر به سبکی بسیار زیاد سازه ساختمان می شود. 2 سرعت و سهولت بالا در عملیات نصب و اجرا نسبت به مصالح قدیمی مثل سیمان 3 سرعت در حمل و سهولت بالا بردن دیوار سبک سه بعدی به طبقات مختلف ساختمان 4سرعت چشمگیر در عملیات ساخت و ساز، مثلا روزانه حداقل 80 مترمربع 5قابل حمل و استفاده دیوار سبک سه بعدی به مناطق صعب العبور به منظور ساخت و ساز بدون نیاز به وسایل و تجهیزات اضافه 6به دلیل ضخامت اندک تری دی پنل ها فضای مفيد ساختمان افزایش می یابد. 7امکان اجرای انواع طرح های چندضلعی و قوسی به دلیل انعطاف بالای قطعات تری دی پنل ها  8– افزایش طول عمر ساختمان و تجهیزات و سیستم های تاسیساتی آن 9عبور آسان لوله های برق، آب و فاضلاب و تلفن از زیر شبکه دیوار سبک سه بعدی و نصب آسان چهارچوب درب و پنجره ها پیش از انجام عملیات بتن پاشی تاثیر استفاده از دیوار سبک سه بعدی در کاهش هزینه ها کاهش چشمگیر هزینه های   مربوط به اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی و نیز صرفه جویی در هزینه های تهویه ساختمان به دلیل عایق سرما و گرما بودن، و در نتیجه مصرف کمتر انرژی از جمله مهمترین مزایای استفاده از تری دی پنل هاست. همچنین به علت سبک بودن برای ساخت سازه های ضدزلزله بسیار مناسب هستند و سهولت در کنترل کلی پروژه ساخت و ساز و کاهش قیمت تمام شده را به همراه دارند. تاثیر استفاده از دیوار سبک تری دی پانل  در کاهش هزینه ها  
دیوار سبک تری دی  از یک قطعه یونولیت پلی استایرن و دو فلز جوش خورده در دو طرف یونولیت که با اتصالات فلزی به یکدیگر وصل شده اند تشکیل یافته است که پس از اتمام عملیات نصب در محل مورد نظر، طرفین دیوار بتن پاشی می شود. از جمله مزایای استفاده از این دیوارها کاهش چشمگیر هزینه هاست.
عایق پلی استایرن به کار رفته در تولید تری دی پنل ها از جنس کندسوز است که پس از اتمام مراحل نصب و سیمان کاری، دیوار سه بعدی در برابر حریق و شعله های آتش مقاوم خواهد بود. در نهایت پس از اتمام بتن پاشی، دیوارها نیازی به گچ کاری نداشته و تنها با اجرای سفیدکاری برای نقاشی آماده خواهند شد و در نتیجه درصد بالایی از هزینه های ساخت و ساز با متد قدیمی در این روش صرفه جویی می شود.
Rate this post
ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید

با ما در تماس باشید

شرکت پلاستو فوم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما می باشد

شماره تماس

0263670022

ایمیل ما

info@3dpmco.com

Call Now Buttonتماس فوری