به وب سایت ما خوش آمدید

شنبه تا پنج شنبه

9 صبح الی 6 عصر

لیست مقالات

Awesome Image

ویژیگی ساندویچ پانل

ساندویچ پانل چیست؟

ویژیگی ساندویچ پانل را می توان جایگزین فوق العاده ای برای مصالح سیمانی و آجری دانست، چرا َکه نسبت به این مصالح از مزایای بیشتری  همچون سبکی ، سرعت و سهولت در نصب، قیمت مناسب، کاهش مصرف انرژی و… برخوردار است. این سازه متشکل از چندین لایه متصل به هم است که هر یک از این لایه ها دارای خواص مکانیکی و فیزیکی منحصر به فردی هستند. در حالت کلی در دو نوع ویژیگی ساندویچ پانل سقفی و دیواری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ساندویچ پانل چیست؟

ویژیگی ساندویچ پانل

 

مشخصات فنی ورقه های ساندویچ پانل

انتخاب نوع  ویژیگی ساندویچ پانل بسیار وابسته به شرایط ساختمان از جمله سقف و دیوارهای داخلی و خارجی دارد. همچنین آب و هوای منطقه ی مورد نظر و همچنین دمای فضای داخل ساختمان از دیگرعوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب  ویژیگی ساندویچ پانل هستند. بازدهی حرارتی بالا، تداوم و استحکام عایقی،کمترین نشت هوا و به صفر رساندن تراکم حفره ای میان سازه های سقفی و دیواری و سقفی را نتیجه بهره مندی از این سازه ی ایمن در ساختمان سازی است. موارد مذکور در محیط های ساحلی و مرطوب بسیار مفید و مثمر ثمر واقع می گردد.  ضخامت این پانل ها از 4،6،8 سانتی متربرای نوع دیواری و برای نوع سقفی از 10،12.5،15،18،20سانت متغیر است. پانل های سقفی عرضی برابر با 1.08متر دارند که تقریبا 1.01متر از آن مفید است و طول تمام همه انواع این ساندویچ پانل ها از 1تا 12متر بنا به نیاز مشتری متغیر است. مشخصات فنی ورقه های ساندویچ پانل   لذا این پانل ها در ضخامت هایی 4 تا 25 سانتی و با طول دلخواه متقاضی سفارش و تولید  می شوند و این امکان برای مشتری فراهم می گردد تا در هزینه حمل، نصب و اتلاف صرفه جویی داشته باشد.  ویژیگی ساندویچ پانل ها عموما متشکل از 5 لایه می باشند.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

  • طول عمر بالا
  • مقرون به صرفه از لحاظ مصرف انرژی و هزینه
  • تحمل بالا در برابر فشار بار
  • چسبندگی محکم فوم به ورق
  • استقامت شیمیایی بالا
  • وزن کم
  • عایق در مقابل صدا
  • مقاوم در برابر حریق
  • عایق رطوبت
  • عایق سرما و گرما
از جمله سوالات متداولی که ممکن است در رابطه با این سازه به وجود آید، این است که قیمت هر متر مربع از ساندویچ پانل حدودا چقدر است؟ باید بگوییم قیمت پانل ها بستگی به نوع آن و متریال به کار رفته در ساختار آن داشته و متغیر می باشد. بهترین برند تولید کننده ساندویچ پانل کدام است؟ هر شرکتی پانل های مخصوص به خود را دارد و نمیتوان به طور دقیق ادعا کرد کدام شرکت بهترین پانل را  در ایران تولید میکند. انتخاب نوع ساندویچ پانل بسیار وابسته به شرایط ساختمان از جمله سقف و دیوارهای داخلی و خارجی دارد. حرارتی بالا، تداوم و استحکام عایقی،کمترین نشت هوا و به صفر رساندن تراکم حفره ای میان سازه های سقفی و دیواری و سقفی را نتیجه بهره مندی از این سازه ی ایمن در ساختمان سازی است. ساندویچ پانلها برای صنعت ساختمان و کانکس نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . معمولا برای دیواره های کانکس از این نوع دیوارها استفاده میشود اما میخواهید بیشتر درباره ساندویچ پانل و مزایای آن بدانید پیشنهاد میکنیم مقالات گروه قیمت تری دی پانل پلاستو فوم را بیشتر بخوانید .
Rate this post
ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید

با ما در تماس باشید

شرکت پلاستو فوم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما می باشد

شماره تماس

0263670022

ایمیل ما

info@3dpmco.com

Call Now Buttonتماس فوری