به وب سایت ما خوش آمدید

شنبه تا پنج شنبه

9 صبح الی 6 عصر

لیست مقالات

Awesome Image

ویلای پیش ساخته

 

ویلای پیش ساخته و کاربرد های آن

ویلای پیش ساخته چیست

ویلای پیش ساخته نوعی سازه پیش ساخته میباشد که امروزه بسیار نیز محبوب شده است این سازه ها به دلیل امکانات فراوانی که دارند در جهان امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

شاید در زمانهای گذشته برای ساخت یک ویلا باید زحمت بسیار زیادی کشیده میشود از فندانسیون بتون ریزی و چیدن دیوارها و تاسیسات گرفته و تا کارهای نازک کاری و مابقی کارها تمام اینها زحمت بسیاری را میطلبید تا بشود یک ویلا برای استراحت یا زندگی .

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی بحث ساختمان و ویلا سازی نیز همگام با این تکنولوژی جلو رفته و سازه های پیش ساخته و به طبع آن ویلای پیش ساخته نیز یکی از این پیشرفتهای تکنولوژی میباشد ویلای پیش ساخته دارای دو نوع با ساندویچ پانل و با LSF میباشد در ادامه به معایب و مزایا ویلای پیش ساخته میپردازیم .

ویلای پیش ساخته

مزایای ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته دارای مزایای بسیاری میباشد شاید سوال خیلی از مشتریان عزیز این باشد چرا در ابتدا به معایب ویلاهای پیش ساخته اشاره نشد باید خدمت شما عرض کنیم که سازه های پیش ساخته هیچ گونه معایبی ندارد در صورتی این سازه ها دارای معایب است که در هنگام خرید مواد اولیه مناسبی در ساخت سازه به کار نرفته باشد در این صورت است که شما امکان دارد سازه مد نظرتان در سال اول یا سالهای بعد آن دچار مشکلات متعددی شود .

ویلاهای پیش ساخته دارای مزایای زیز میباشد که مختصر درباره هرکدام به شما توضیحات را میدهیم .

قیمت مناسب ویلای پیش ساخته نسبت به سازه بتونی

ویلای پیش ساخته نسبت به سازه های قدیمی یا همان بتونی دارای قیمت بسیار مناسب تری میباشد برای بسیاری از کارفرمایان و سازندگان ویلای پیش ساخته بحث قیمت بسیار مهم است ما در گروه پلاستو فوم مرکزی این موضوع را مد نظر قرار داده ایم و توانسته ایم قیمت را با کیفیت حفظ کنیم زیرا در اصل کار ما کیفیت بسیار مهم میباشد .

نصب آسان ویلای پیش ساخته نسبت به سازه بتونی

ویلاهای پیش ساخته نسبت به سازه بتونی بسیار راحت تر نصب میشود این ویلاها در محل کارخانه اماده نصب میشود و بعد از آماده شدن فندانسیون که این مرحله میتواند توسط کارفرما و با نظر کارشناسان فنی شرکت انجام شود و یا صفر تا صد کار توسط تیم شرکت به محل پروژه انتقال میبابد و با سرعت بسیار بالا نصب میشود این برای بسیاری از کارفرمایان مهم میباشد که بتوانند هم کیفیت را داشته باشند هم قیمت و هم در زمان برای داشتن یک ویلای پیش ساخته صرفه جویی کنند .

قابلیت نصب مونتاژ و دمونتاژ آسان ویلاهای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته یکی از مهمترین و بارز ترین ویژیگی های ان را میتوان نسبت با سازه بتونی قابلیت مونتاژ و دمونتاژ شدن ان داسنت این قابلیت یعنی چی یعنی اینکه شما بعد از اینکه ویلای خود را مونتاژ یعنی نصب شده تحویل گرفتید در هر زمان که اراده کنید میتوانید ان را درخواست دمونتاژ دهید و مجدد در مکان جدید یا به شکل دیگر نصب کنید البته این نکته را مد نظر داشته باشید که این کار هزینه هایی برای شما دارد که بسیار پایین و مقرون به صرفه میباشد چه از این بهتر تا سرمایه شما برای تغییر مکان نابود نشود برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید با کارشناسان بخش فنی صحبت کنید تا بتوانند راهنمایی های لام را به شما بکنند البته مد نظر داشته باشید که این دمونتاژ کردن محدودیت های دارد که میتوانید از کارشناسان فنی ما اطلاعات را کسب کنید .

خدمات پس از فروش ویلای پیش ساخته

تمامی محصولات گروه پلاستو فوم دارای خدمات پس از فروش میباشند شما بعد از خرید از کمپانی ما تازه کارتان با ما شروع میشود ما هیچ گاه مشتریانمان را در این راه تنها نمیگذاریم خدمات پس از فروش شامل رفع ایرادات جزئی و کلی پروژه تحویل داده شده به شما میشود و میتئوانید از خدمات بی نظیر تیم ما بهره مند گردید بسیاری از شرکتها به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت نمیتوانند محصولات خود را گارانتی کنند یا خدمات پس از فروشی به شما ارائه دهند ولی با توجه به اینکه تمامی سازه های ما و مواد اولیه در ساخت ویلای پیش ساخته ما دارای کنترل کیفیت میباشد ما میتوانیم این خدمات را به شما ارائه کنیم .

ویلا پیش ساخته

سازه ویلای پیش ساخته

نوع سازه ویلای پیش ساخته از LSF میباشد وزن این سازه بسیار سبک است که خود مهمترین تکنولوژی در امروز جهت کاهش خطرات بلایای طبیعی میباشد ما در ساخت سازه LSF ویلاهای پیش ساخته خود سعی بر آن داشته ایم تا اخرین تکنولوژی های روز دنیا را در آن به کار ببریم تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید و انتخاب صحیح داشته باشید ما نیز در این راه در کنارتان هستیم .

دیوارهای ویلای پیش ساخته

تمامی دیوارهای ویلای پیش ساخته از نوع ساندویچ پانل شرکت ماموت میباشد و یا ساندویچ پانلهای آلمانی یا ترک که بنا به درخواست کارفرما قابل تغییر است از مهمترین ویژیگی های ساندویچ پانل میتوان به دوام بالای آن اشاره کرد و ضد زنگ زدگی این دیوارها نیز یکی دیگر از برتر بودن ساندویچ پانلهای ویلای پیش ساخته میباشد

قیمت ویلای پیش ساخته

قیمت ویلاهای پیش ساخته بسته به نوع سازه آن و مواد اولیه آن متفاوت است هرچقدر متراژ پروژه شما بزرگتر باشد قیمت نیز میتواند متفاوت تر باشد ایتم های زیادی در قیمت گذاری ویلای پیش ساخته مد نظر قرار میگیرد میتوانید با بخش فروش در ارتباط باشید تا به شما توضیحات کامل در این زمینه داده شود تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .

ویلای پیش‌ساخته

ویلای پیش‌ساخته یکی از محبوب‌ترین سازه‌های ساخته‌شده به دست بشر است. امروزه عده زیادی با مراجعه به شرکت‌های تخصصی خواستار نصب و راه‌اندازی ویلای پیش‌ساخته در باغ و زمین‌های مسکونی خود می‌شوند.  گروه تولیدی پلاستوفوم مرکزی با بیش از ده سال سابقه یکی از متعهدترین و زبده‌ترین شرکت‌های تخصصی در این زمینه است که افتخار خدمت به مشتریان عزیز کشورمان را پیداکرده است.

دلیل استقبال از ساختمان‌های  پیش‌ساخته

ساختمان‌های  پیش‌ساخته از بعد از جنگ جهانی دوم موردتوجه بیشتر دولت‌ها قرار گرفت. سرعت ساخت، کیفیت بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها دلایل رو آوردن مردم به سازه‌های پیش‌ساخته است. این سازه‌ها در مقابل حوادث طبیعی چون زلزله مقاومت خوبی دارد و در آن‌ها از مصالح سبک و مواد اولیه باکیفیتی استفاده‌شده است.

ویلای پیش‌ساخته جایگزینی مناسب برای ساختمان‌های سنتی

درگذشته برای ساخت یک اتاق ساده وقت و زمان زیادی صرف می‌شد و عده زیادی ماه‌ها درگیر ساخت‌وساز می‌شدند. اما امروزه به لطف پیشرفت فنّاوری سازه‌هایی بسیار سبک و مقاوم جایگزین این بناهای سنتی گشته‌اند. تصور کنید که برای ساخت یک‌خانه ساده در گوشه باغ چه انرژی و هزینه‌ای صرف می‌شد تا نهایتاً بعد از چندین ماه کار بی‌وقفه سازه‌ای ساده احداث شود. امروزه این سازه با همان زیبایی و شکوه در مدت‌زمانی به‌مراتب کمتر احداث می‌گردد. ویلای پیش‌ساخته با فنّاوری جدید و مواد اولیه باکیفیت هزینه‌های شمارا در بلندمدت کاهش می‌دهد.

ویلای پیش‌ساخته مناسب انواع آب‌وهوا

ساخت‌وساز در کشور عزیزمان همواره با بررسی آب‌وهوا همراه بوده است. از سازه‌های مناطق کوهستانی تا سازه‌های زیبا در مناطق کویری همه و همه حاصل سال‌ها تجربه و تخصص پدرانمان بوده است. . شاید اولین پرسشی که برای شما پیش بیاید نحوه احداث ویلای پیش‌ساخته با توجه به تغییرات آب و هوایی در مناطق مختلف کشور است؟ گروه تخصصی پلاستوفوم ضمن بررسی منطقه بهترین ویلای پیش‌ساخته را مطابق فنّاوری مدرن و روز دنیا به شما ارائه خواهد کرد. این سازه مدرن در عین سادگی برای تمامی مناطق کشورمان قابل طراحی و پیاده‌سازی است. شما در کمترین زمان می‌توانید ویلای پیش‌ساخته خود را در مکانی خوش آب‌وهوا احداث نمایید. ویلاهای پیش‌ساخته ضمن توجه به معماری و ساخت بناهای قدیمی، بنای جدیدی را در کنار سازه‌های قدیمی احداث خواهند کرد که ازنظر ماندگاری و دوام هیچ‌چیز کمتر از سازه‌های سنتی ما ندارند. ضمناً با تأسیسات جدید ساختمان‌ها بیشتری سازگاری پیداکرده و در مدت‌زمان کمتری به بهره‌برداری رسیده است. توجه شمارا به تصویری از یک سازه پیش‌ساخته در کنار سازه‌ای قدیمی که بازمانده از جنگ جهانی دوم است، جلب می‌نماییم.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید این سازه با همان شکوه و زیبایی در کنار سازه قدیمی در انگلستان بناشده است. ساختمان پیش‌ساخته‌ای که بسیار سریع‌تر از ساختمان سنتی بنا گردیده است.

معماری ویلای پیش‌ساخته

معماری ویلای پیش‌ساخته بسیار منعطف و سازگار طراحی‌شده است. تنها موضوعی که در مورد سازه‌های پیش‌ساخته مطرح است. سادگی در معماری و طراحی آن‌ها است. ازنظر معماری مدرن این‌یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود و ازنظر صرف هزینه برای انرژی باز این معماری نقطه قوت بزرگی برای ویلای پیش‌ساخته عنوان می‌شود. گروه تخصصی پلاستوفوم با سال‌ها تجربه معماری این بنای مدرن را مطابق با خواست مشتریان و حسب ضروریات منطقه انجام خواهد داد

درباره ویلای پیش ساخته
درباره ویلای پیش ساخته

استقبال از ویلای پیش‌ساخته در دنیا

استقبال از ویلای پیش‌ساخته در دنیا روزبه‌روز بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد سالیان سال است که از بعد از جنگ جهانی دوم ساختمان‌های پیش‌ساخته رونق بیشتری گرفته‌اند امروزه بخش ویلا سازی در کشور بیش از گذشته به ساخت و طراحی ویلاهای پیش‌ساخته روی آورده و پیش‌بینی می‌شود که سهم بالایی از بازار را به خود اختصاص دهد. فنّاوری ساخت در این سازه بسیار بالاست و کیفیت مواد اولیه گروه تولیدی پلاستوفوم را بران داشته است که کلیه خدمات خود را با تضمین ارائه دهد. به‌طورقطع آینده ساخت‌وسازها از آن ویلاهای پیش‌ساخته خواهد بود و این ویلاها جایگزین بسیار مناسبی برای ساختمان‌های سنتی خواهد شد.

صرفه‌جویی در هزینه در ویلای پیش‌ساخته

کلیه هزینه‌ها در درازمدت کاهش خواهند داشت. در ادامه به اهم مزیت‌های مالی در پروژه‌های پیش‌ساخته اشاره می‌گردد:

  • زمان ساخت در ویلای پیش‌ساخته کاهش پیدا می‌کند و این زمان کمتر منجر به ایجاد مزیت برای صاحب‌ملک می‌شود.
  • نیروی کارگری کمتری درگیر ساخت و بهره‌برداری از ویلای پیش‌ساخته می‌شود.
  • ویلای پیش‌ساخته در صرفه‌جویی انرژی همواره پیشرو بوده است. به‌گونه‌ای که هزینه‌های مربوط به سرمایش و گرمایش این ویلاهای پیش‌ساخته بسیار کاهش پیدا می‌کند و در درازمدت مزیت مالی بالایی ایجاد خواهد کرد.
  • تأسیسات در ویلای پیش‌ساخته سریع و راحت نصب می‌گردد.
  • افزایش ایمنی در ساخت ویلاهای پیش‌ساخته موجب می‌شود که ساختمان شما در مقابل بلاهای طبیعی همچون زلزله بیمه کیفیت ساخت شود.

گروه پلاستوفوم مرکزی بر پایه تخصص و تجربه برای ساخت ویلای پیش‌ساخته همه‌روزه آماده مشاوره و راهنمایی شما مشتریان گران‌قدر است. شما می‌توانید از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید و پیش از اجرا راهنمایی‌های لازم را اخذ نمایید.

کاتالوگ فنی ویلای پیش ساخته

برای دریافت کاتالوگ فنی ویلای پیش ساخته و اینکه چه موادی به صورت ریز در پروژه مد نظر شما استفاده میشود میتوانید از بخش فنی کاتالوگ فنی را دریافت کنید تا بتوانید بر اساس آن تصمیم بگیرید اگاهی حق شماست و ما باید بتوانیم شما را متقاعد کنیم که میگوییم بهترینیم شعار نیست برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه پلاستو فوم در تماس باشید تا بتوانیم به شما خدمت ارائه کنیم در پایان از شما که شرکت ما را برای پروژه خود انتخاب نموده اید کمال تشکر و قدر دانی را داریم .

Rate this post
ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید

با ما در تماس باشید

شرکت پلاستو فوم به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو شما می باشد

شماره تماس

0263670022

ایمیل ما

info@3dpmco.com

Call Now Buttonتماس فوری